Perşembe

" 22:43 "

___________

Değmedi ya,
Bir kez bile,
Nefesim nefesine.

Soldu fesleğenler,
Onları da bıraktın geride,
Baharı beklemek de,
Zor değil.

Güneş batar,
Ay doğar,
Ama yokluğun ağır
Güneş sağır,
Ay sağır.

Anlatırım duymaz,
Bakarım görmez,
Dokunurum da yıldızlara,
Bir kez bile dokunamadım sana.

Bu akşam ses gelmiyor doklardan,
İnsanlar geçmiyor sokaklardan,
Bir kadın yarattım kendime
Tozdan, külden, yalandan.

Eh, işte geldi bahar,
Sokaklarda,
Çocuklar,
Çığlıklar var,
Sen,
          yoksun.
Ben,
         yokum.

Ne ola ki "varlık"?
Bunca yokluğun içindeki,
Yal-
      nız-
           lık.

Var yahu, var!
İşte kalemim
                 var!
İşte daktilom
                 var!
Son bir tane kalmış olsa dahi
Yakacak bir mumum
                 var!

Sen,
        yoksun.
Ve ben,
       bilemedim ki şimdi.




__________