Çarşamba

Karşıma Çıktığında Sen


_
Karşımda dur öylece. Yok hayır bunca zaman neredeydin diye sana kızmayacağım.
Çünkü sen geldin, hoş geldin. Bakmak istiyorum uzun uzadıya sana. Konuşmak her zaman gerek gelmez.

Daha önce duymadığım bir melodisin sen. Susma. Dinlemek istiyorum seni. Anlat başından geçenleri. Yalana yer olmasa mı acaba? Çok yalan söyledim, çok yalan duydum ve ben artık yalana doydum. Tüm çıplak gerçekliğinle gel karşıma.

Siyah ne de hoş duruyor.

Üşümüşsün. Getir ısıtayım ellerini. Sarılayım sana.

Batmasa mı güneş? Tam yok olacakken engin denizlerin ardında, Dursa ya öyle. Sonra Güneşin kızıllığı düşse gözlerine, o okşasa yanaklarını. Ben de izlesem.

Gitarımda bir mutluluk var bugün. Teller bir çocuğun heyecanıyla titriyor. Parmaklarımdan bulaşmış olsa gerek. Piyanomun tuşları çalınmak için can atıyor. Siyahı bir ayrı siyah, beyazı ayrı beyaz.

Balkonumda bir rüzgargülü var. Bugün bir ayrı renkli dönüyor, begonyalar çiçek açmadılar daha. Ama senin geldiğini duydular ya, elleri kulaklarındadır. Yakında beyaz beyaz süslerler balkonumu.

Artık ben susuyorum bu gece. Aklım seninle doluyor ve kaset çalarımda "Milord" çalıyor.

Ne de hoş geldin sen.






.